• وبلاگ : در ساحت انديشه
  • يادداشت : درد دل نامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    خيلي مزخرف نوشت برادر عزيز مزخرف هم جواب ندارد
    سلام
    احسنت بر بصيرت و آگاهي شما
    + اميرحسين 

    سلام به دوست عزيزم.با خواندن اين نوشته ي شما بسيار بيشتر از پيش دل سرد و نا اميد شدم!

    1:من مي دانم و مطمئنم شما و بسياري فريب خوردگان مثل شما در دل انسانهاي ساده اي هستيد.اما در اين حد که با طلوع خورشيد و افتادن پرده ها هنوز چشم باز نکرده ايد و نمي بينيد، بسيار متاسفم

    2:مستند فوق الذکر از ابداعات آقاي خامنه اي و مافياي زر و زور و قدرتي است که سعي در مقدس نمودن ايشان دارند تا به واسطه ي حکومت بر دل ساده دلاني چون شما هر روز بيشتر از پيش خون مردم در شيشه کنند.

    3:آقاي احمدي نژاد و بخصوص مشايي عزيز آن گمشده هايي هستند که ما مدت ها به دنبالشان بوديم . اصلاح طلب ها به خاطر ريشه داشتن در حکومت فساد جرات بسيج مردم براي ريشه کني آن نداشتند و هميشه در اين تناقض ماندند. آخرين مورد هم حرکت سبز مردم بود که به خاطر همين دو دلي حضرات به ثمر ننشست.

    4:من از آمريکا بيزارم،از صهيونيسم،از کمونيسم،از تمام ايسم ها .. . از دو رويي و نيرنگ آخوند ها هم بيزارم که سي سال مردم را به تاراج بردند.

    5:آرزوي اين دارم خداوند رحمان از گناه جهالت شما مردم بگذرد .البته اين بسته به خودتان است که با روشن شدن حقايق کدام مسير را انتخاب کنيد.

    6:به زودي ظلم و جور و جهل و فساد ولايت خامنه اي با خودش محو خواهد شد و به اميد خدا صبح اميد فراخواهد رسيد.واي بر شما که در آن روز باز جاهل بمانيد.

    دوست عزيز 1
    از ماست که بر ماست . مطمئن باش اين فيلم ظهور نزديک است که الان مورد محکوميت علما قرار گرفته تقصير اهمال و سستي خودي هاست .
    متاسفانه بعضي افراد چشم و گوششون رو بستن و هر کاري که به نظرشون خوش اومد رو انجام ميدن .
    يه فيلم جنجالي درست مي کنن و دکتر رو به يکي از مهره هاي اصلي اون تشبيه ميکنن غافل از اينکه چه لطمه اي به دکتر ويزنن .
    البته يه مسئله ديگه هم هست و اون اينه که شايد اين فيلم رو افراد ديگه اي درست کردن تا فقط به وجهه سياسي اجتماعي دکتر ، لطمه وارد کنن . خدا مي دونه .
    فقط يه نفر مي تونه جلوي اينه همه تحقير دين رو بگيره و اون ....

    " ضمنا دوست عزيز لازم است که به اطلاع شما برسانم که نام وبلاگم از کلبه حقيرانه من به ايران آزاد انتقال پيدا کرد . لطفا تصحيح بفرمائيد . با تشکر سپاس و فراوان "
    التماس دعاء
    سلام و درود خدا بر بزرگ مبشر ظهور علي اصغر سيجاني
    و سلام و درود بر شما دوست عزيز و با تشکر از حمايت شما
    خدايا به حق فاطمه زهرا (س) خودت کمکش کن....
    الا لعنة الله علي القوم الظالمين
    والسلام علي من اتبع الهدي

    سلام بر مبشران ظهور و منتظران موعود

    در حالي که بسياري از مفسدين اقتصادي وفتنه گران آزاد ميباشند و درخواستهاي مکرر مردم بر محاکمه سران فتنه و فتنه گران و آقازاده هاي فراري به هيچ انگاشته شده، يک کارگردان بي نام و نشان و بدون پشتوانه در سريع ترين وقت ممکن بازداشت و روانه زندان ميشود!

    آقايان موسوي و كروبي كه باعث و باني ريخته شدن خون چند جوان بودند و با دروغ ها و تهمتهاي وقيحانه شان جمهوري اسلامي را تيتر اول خبرگزاري هاي بيگانه ساختند و در صدد انقلاب مخملي بودند ، آيا بايد محاكمه شوند يا آقاي سيجاني كه سالها براي اين فيلم زحمت كشيده و خالصانه و از روي اشتياق به اين مباحث پرداخته است؟

    جهات حمايت از علي اصغر سيجاني به روزم با " تخريب تا محاکمه"

    علي اصغر سيجاني آزاد بايد گردد...