سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن به خاطر من تباه شدند : دوستى که از اندازه نگاه نداشت و دشمنى که بغض مرا در دل کاشت . [نهج البلاغه]
در ساحت اندیشه
 
سبز سبزم

به نام خدا

 

وبلاگ پژواک مسدود شد آخرین مطلب وبلاگ پژواک این بود:

سبز سبزم دین فروشم
سبز سبزم بی بخارم
با وطن کاری ندارم
با بی بی سی، گشته ام هم آب و کاسه
ریشه ام در انگلیس است و فرانسه
در پی فحش و شعارم
فکر مکتب نیستم
کاری به جمهوری ندارم
آشنا با حیله و مکر و دروغم
کله پوکم
کرده آقای "سوروس" اینبار کوکم
همچو ویروسم، وطنم را می فروشم
بدتر از ویروس ِخوکم

درب این حِصن حَصین را روی دشمن می گشایم
می زنم رأس ِکریمان وطن را
برتنم بنگر کنون سبز لجن را
قِصّه ی خر در چمن را
سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ و قتل و غارت
مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت)
گردد ایران همچو افغان، خُب به من چه؟!
می شود نا امن و ویران، خُب به من چه؟!
گر بدست روبهان اُفتد وطن
من فکر ِخویشم
انزوای مُلک ِایران، خوب به من چه؟!

دین فروشم
سبز پوشم!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/3/20:: 8:51 صبح     |     () نظر
 
بلای آسمانی

به نام خدا

بالی آسمانی از هر نوعش سهمگین است به خصوص از نوع خودرویی

 

 

 


کلمات کلیدی: عکس

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/2/31:: 7:12 صبح     |     () نظر
 
خشونت یعنی ...؟

به نام خدا

چند روز قبل با همکاری صحبتم می کردم. صحبت از روز 13آبان و آتش زدن پرچم انگلیس و آمریکا در دبستان دخترش به میان آمد و اینکه این کار خشنوت است و در روحیه دخترش تآثیر بدی گذاشته است.

بله درست می گوید، آتش زدن پرچم خشونت است ولی کشتار 1میلیون عراقی خیر، این کار ما عین خشونت است ولی بمب اتم رو سر مردم ریختن خیر.

چه حرفهایی می زنم ، البته که کشتار رن و بچه خشونت نیست. البته که تهدید با بمب اتم خشونت نیست. البته که داشتن کلاهک اتمی برای آنها خشونت است. البته تحریم های اقتصادی خشونت نیست.

خشونت یعنی دفاع از خاک و کاشانه خود. شونت یعنی اعدام قاتلین و متجاوزین به جان و مال و ناموس مردم. خشونت یعنی رای مردم ایران به احمدی نژاد. خشونت یعنی حجاب.

 

بگذریم. اما عجبا از روشنفکران پرادعا که جلوتر از دماغ خود را نمی بینند.


کلمات کلیدی: غرب وحشی، ایران، ‏روشنفکری

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/2/16:: 11:25 صبح     |     () نظر
 
باز هم روز آزمایشگاه

به نام خدا

نمی خواستم امسال درباره این روز چیزی بنویسم. چون واقعا در جامعه ما برخی برابرتر از برخی دیگرند. در حوزه کاری من که وزرات بهداشت است، این وزارت خانه و امکاناتش تنها متعلق به پزشکان و در درجه بعدی پرستاران است و بقیه ارج و قربی در این مجموعه ندارند.

امروز روز آزمایشگاه بود دریق از یک خط در این مورد در وبسایتها و رسانه ها. اما فردا که روز پرستار است ببینید که چه خواهند کرد.

نمی دانم که دگر چه بگویم. همین کافی است

 

 

آزمایشگاهیان عزیز روزتان مبارک


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/1/30:: 2:12 عصر     |     () نظر
 
ما آزادی بیان می خواهیم

به نام خدا

مگر ما چیز زیادی می خواهیم ما هم آزادی بیان می خواهیم. مثل آزادی بیانی که در غرب وجود دارد. برای نمونه همین یک ماهه گذشته بود که دوستی در سایتش مطلبی اعتراض آمیز به جنایتهای صهیونیستها به زبانهای انگلیسی فارسی و عربی نوشته بود و از بقیه ی دوستان خواسته بود که این نامه را برای روزنامه ها و خبرگزاریهای بزرگ جهان ارسال کنیم. من هم این کار را کردم. به محض ارسال این نامه چند نامه تشکر آمیز از برخی سایتها برایم آمد. خب از تحمل و آزادی بیان غربیها بسیار مشعوف شدم. تا اینکه چند روز بعد متوجه شدم که دیگر ای میل من باز نمی شود. اول فکرکردم شاید اشکالی پیش آمده و همه ی راههای بازیابی را انجام دادم. اما انگار همچین ای میلی اصلا وجود نداشته است. چند روزی در فکر این اتفاق بودم که کشف بزرگی به ذهنم رسید.

بله این همان جواب نامه من بود. امان از این آزادی بیان. چه هزینه هایی که ندارد. آزای بیان از نوع غربی

خیلی مشعوف شدم از این کشف بزرگ خودم


کلمات کلیدی: غرب، آزادی بیان

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/1/21:: 9:16 صبح     |     () نظر
 
خشونت سبز

به نام خدا

در جریان انتخابات دهم و حوادث بعد از آن خشونت‌های زیادی از سوی حامیان نامزدهای شکست خورده صورت گرفت که به دلیل بی توجهی رسانه ملی و جنجال رسانه‌ای آشوبگران درباره حوادقی چون کهریزک و… در حاشیه قرار گرفتند. آنچه در ادامه می‌آید گوشه‌ای از خشونتهای سانسور شده در ماههای اخیر است که وبلاگ “خشونت سانسور شده” به جمع آوری آن ها پرداخته است.

ضرب و شتم یک منتقد دانشجویی
? اردیبهشت ????، رجانیوز: شب گذشته در مراسم میزگرد انتخابات، بعد از افشاگری های مهدی طوسی در مورد تخلفات شبنم مددزاده عضو اخراجی گروهک غیرقانونی علامه و سابقه انحرافات این جریان، برخی از حاضران به شدت خشمگین شدند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. گفتنی است مددزاده از اعضای سازمان مجاهدین خلق می باشد.

ضرب ‌و شتم و بازداشت منتقد موسوی
? اردیبهشت ????، رجانیوز: در جریان سخنرانی موسوی در شهرستان علی‌آباد کتول، هنگامی که یکی از منتقدان میرحسین دست‌نوشته‌ای را با شعار “فقر و فساد و تبعیض، از میرحسین بپرهیز” بلند کرد، از سوی تعدادی از هواداران موسوی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

با مشت و لگد به جانم افتادند
?? اردیبهشت????، برنا: هادی رمضانی دانشجوی دانشگاه آزاد سمنان در جلسه انتخاباتی موسوی به خاطر طرح سوال، از حامیان میر حسین کتک خورد و در حال حاضر با توجه به وجود شاهدان مختلف درحال پیگیری شکایت از ستاد میر حسین به دادگاه انقلاب می باشد.

ضرب و شتم دانشجویان اصلاح طلب توسط حامیان موسوی!
?? اردیبهشت????، برنا: حضور میرحسین در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با اعتراض شدید برخی از دانشجویان مواجه شد. جمعی از دانشجویان تندوری اصلاح طلب با طرح این سئوال که بعد از ?? سال سکوت، برای چه آمدی؟ نسبت به حضور میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد اعتراض کردند که توسط حامیان میرحسین مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

طلبه پرسشگر مضروب شد
?? اردیبهشت????، رجا: در انتهای سخنرانی موسوی در مسجد قبای شیراز، یکی از طلاب با اعتراض به سخنان تند موسوی علیه رئیس‌جمهور خواستار طرح سؤالی شد که با هجوم عوامل برگزار کننده جلسه، به بیرون مسجد منتقل و از سوی هواداران موسوی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت. این طلبه از ناحیه دنده، صورت و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

حمله حامیان موسوی به دانشجویان
?? اردیبهشت????، ایرنا: روز گذشته در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی حامیان میرحسین موسوی با اعضای ستاد خودجوش دانشجویان حامی دکتر محمود احمدی نژاد درگیر شدند. در این درگیری تعدادی از اعضای ستاد خودجوش دانشجویان حامی محمود احمدی نژاد مجروح شدند.

حمله افراد ناشناس به حامیان احمدی‌نژاد
? خرداد????، فارس: مسئول بازرسی ستاد مردمی حمایت از احمدی‌نژاد در استان اصفهان گفت: شب گذشته در خیابان چهارباغ‌بالا خودرویی در مقابل خودروی حامیان احمدی‌نژاد متوقف شده و قصد داشته‌اند تا آنها را از خودروشان پیاده کرده و بزنند که در خودرو باز نمی‌شود لذا از شیشه خودرو که پایین بوده با چاقو ضربه‌ای به ساق دست یکی از دوستان زده و متواری می‌شوند.

ضرب وشتم حامی احمدی نژاد
?? خرداد????، ایرنا: رییس ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در اصفهان، گفت: یک حامی رییس دولت نهم و نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت و با ضربات چاقو مضروب شد.

بنرهای احمدی‌نژاد به ‌آتش کشیده شد
?? خرداد????، فارس: رئیس ستاد حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد در نکا گفت: شب گذشته بنرهای تبلیغاتی احمدی‌نژاد توسط مدعیان ضد خشونت در نکا به آتش کشیده شد.

ضرب و شتم یک زن حامی احمدی نژاد
?? خرداد ????، فارس: یک زن هوادار احمدی‌نژاد در جلسه سخنرانی جلودارزاده به نفع موسوی در نکا قصد داشت در پاسخ به انتقادهای ‌جلودارزاده سئوالی مطرح کند که هواداران موسوی مانع این کار شدند. وی در حالی که جواب سئوالاتش را نگرفت قصد خارج شدن از محل سخنرانی را داشت که مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

راننده‌ای که به خاطر عکس احمدی نژاد مضروب شد
?? خرداد ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: چند جوان با داد و فریاد و فحاشی، راننده وانتی که پوستر احمدی نژاد را به شیشه و در ماشینش چسبانده بود از خودرویش خارج کرده و زیر مشت و لگد گرفتند. یکی از آنها با قفل فرمان به جان ماشین افتاده بود و شیشه ای را که عکس احمدی نژاد روی آن چسبانده شده بود شکست. پوسترهای احمدی نژاد را هم از ماشین کندند.

تعرض به ستادهای احمدی نژاد در اصفهان
?? خرداد????، ایرنا: رییس ستاد مردمی حمایت از “محمود احمدی نژاد” گفت: در برخی مناطق شاهد آتش زدن پوستر ها و بنرهای نصب شده در محل ستادها بوده ایم و همچنین برخی از متعرضین با افراد مستقر در ستادهای مردمی درگیر و باعث آزار و اذیت افراد مستقر در این ستادها شده اند.

ضرب وشتم خبرنگاران
?? خرداد????، ایرنا: “محسن امین زاده” از مسئولان سیاست خارجی دولت اصلاحات شامگاه سه شنبه درجمع جوانان حامی موسوی در اصفهان سخنرانی کرد.
مسئولین برگزاری این مراسم با دو تن از عکاسان خبری اصفهان برخورد و یکی از آنان (عکاس خبرگزاری مهر) را با ضرب و شتم و کوبیدن مشت به دنده های او، وی را از سالن بیرون بردند

حمله به ستاد احمدی نژاد در شیراز
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: رییس ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در شیراز گفت: بعد از مناظره احمدی نژاد و موسوی، مقارن ساعت دو ?? دقیقه بامداد امروز یک گروه حدود ?? نفری از جوانان به ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در شیراز حمله کرده و ضمن مضروب کردن سه نفر و آتش زدن بنرها و عکسها با شعارهایی آنجا را ترک کردند.

حمله سبزپوشان به ستاد احمدی‌نژاد
?? خرداد????، ایرنا: معاونت رسانه‌ای ستاد حامیان دولت اسلامی اعلام کرد: به دنبال استقبال مردمی از احمدی‌نژاد، نیمه‌های شب گذشته عده‌ای افراد ناشناس با لباس‌های سبز به ستاد حامیان احمدی نژاد در حوالی میدان انقلاب(خیابان ادوارد براون) حمله و بنرهای آن را پاره کردند.

حمله با خودرو سواری
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: حسین شمسیان، جوان ?? ساله طرفدار احمدی‌نژاد، سوار بر موتور سیکلت توسط خودرویی که عکس موسوی بر شیشه اش نصب شده بود از پشت مورد اصابت قرار گرفت و به زمین خورد. شمسیان در اثر این تصادف، سه روز در کما بود و مورد عمل جراحی سنگین قرار گرفت. تاکنون هزینه درمان او به ?? میلیون تومان رسیده است.

هتک حرمت حامیان موسوی به یک دختر دانشجو
?? خرداد????، برنا: پس از پایان برنامه سخنرانی زهرا رهنورد در ورزشگاه حیدرنیا، حامیان موسوی به حجاب دختر دانشجوی دانشگاه شاهد هتک حرمت کردند. تنها به این دلیل که وی تصویر احمدی نژاد را در دست داشت. همچنین پس از اعتراض جمعی از رهگذران به این اتفاق، حامیان موسوی آنها را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

اسیدپاشی به صورت ? دختر جوان
?? خرداد????، رجانیوز: پس از انتشار نامه هاشمی رفسنجانی، حملات هواداران میرحسین موسوی علیه مردم و حامیان دکتر احمدی‌نژاد به شدت افزایش یافته است. اسید پاشی به سمت ? دختر جوان محجبه، حمله عمد به موتور سوار حامی احمدی‌نژاد، حمله به اتومبیل رضازاده و… تنها بخشی از این اقدامات است.

تعرض به بانوان
?? خرداد ????، فارس: برخی اراذل و اوباش به بهانه حمایت از یک کاندیدا، به تعدادی از بانوان تهرانی حمله‌ور شدند. این اراذل با سر دادن شعارهای رکیک، بانوانی که در حال تردد در خیابان ولی‌عصر بودند را مورد تعرض قرار دادند.

سوختن دانشجوی بسیجی دانشگاه صنعتی در آتش
?? خرداد ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: شنبه شب، عده ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات، نقاط مختلفی را در این دانشگاه به آتش کشیدند. در جریان این آتش سوزیها، محمدرضا حق جو، یکی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه دچار سوختگی شدید شد.

اغتشاش در دانشگاه همدان
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: تعدادی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان با حمله به سالن های برگزاری امتحانات دانشکده علوم این دانشگاه و پاره کردن برگه های امتحانی، مانع از برگزاری امتحانات این دانشکده شدند. این افراد با شکستن شیشه های دفتر بسیج، زمایشگاههای دانشکده و کندن در ورودی راهروی سالن اجتماعات دانشکده به ایجاد اغتشاش در دانشگاه پرداختند.

بیمارستان شهید صدوقی اصفهان مملو از قربانیان اغتشاش گران
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: شهر اصفهان شاهد ضرب و شتم جوانان با ظاهر مذهبی از سوی معترضان به نتیجه انتخابات، در نقاط مختلف این شهر بوده است. تنها در امروز حداقل ?? نفر به علت شکستگی استخوان در این بیمارستان مورد گچ گرفتگی قرار گرفته اند.

حمله به کارمند صداوسیما به دلیل ظاهر مذهبی
?? خرداد ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: امیرحسن شیرانی، کارمند ?? ساله صداوسیما، صرفا به دلیل ظاهر مذهبی اش مورد حمله جمعی از اغتشاش گران قرار گرفت و مجروح شد. شیرانی حافظه کوتاه مدت خود را به مدت ?? ساعت از دست داده و دچار سوختگی موی سر، پارگی چشم چپ، آسیب دیدگی نسج گردن و پارگی شکاف گوش سمت راست می شود.

حمله به بسیجیان
?? خرداد ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: دو نفر از بسیجیان پایگاه بسیج مسجد قدس اصفهان، پس از خروج از مسجد در حالی که سوار موتورسیکلت بودند، توسط راننده یک خودروی پراید مورد تعقیب قرار گرفتند و عامدانه مورد اصابت خودرو قرار گرفتند. یکی از سرنشنیان این موتور، به نام ایمان پشم کار، به شدت از ناحیه سر مجروح شد.

حمله آشوبگران به مسجد قدس اصفهان
??خرداد ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: بامداد امروز، حوالی ساعت ? صبح، عده ای از اغتشاش گران به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات، با حمله به مسجد قدس اصفهان، در اصلی منبت کاری شده مسجد را به آتش کشیدند. در جریان این حادثه، در مسجد و ورودی آن در آتش سوخت.

حمله حامیان موسوی به یک خانم محجبه
?? خرداد????، ایرنا: یک بانوی محجبه که عصر سه شنبه در ابتدای خیابان ولیعصر ایستاده بود و با پرچم ایران شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد سر می داد مورد حمله چند سبز پوش قرار گرفت.

شکستن گردن یک شهروند تهرانی
?? خرداد????، رجانیوز: جمعی از آشوبگران که به قصد ایجاد آشوب و ناامنی در میدان مادر و خیابان های منتهی به آن تجمع کرده بودند، با حمله به یک شهروند تهرانی و ضرب و جرح شدید، گردن وی را شکستند.

 

حسین غلام کبیری به شهادت رسید
?? خرداد????، فارس: تشییع پیکر شهید بسیجی “حسین غلام کبیری”، صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم شهرری، مسئولان و فرماندهان بسیج و سپاه ناحیه مقاومت بسیج ری و ائمه جماعات مساجد آغاز شد. این جوان ?? ساله، بامداد ?? خرداد در منطقه سعادت آباد تهران، توسط یکی از خودروهای اغتشاش گران زیر گرفته شد.

شهادت سه بسیجی در یک حمله مسلحانه
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: شنیده های ما حاکی از این است که در حمله مسلحانه ای که بامداد ?? خرداد به یکی از مراکز بسیج در بزرگراه نیایش تهران انجام شده است، تعدادی از اعضای بسیج، هدف گلوله قرار گرفته اند و سه نفر از آنها به شهادت رسیده اند.

آشوبگران مسجد لولاگر را به آتش کشیدند
?? خرداد????، فارس: عده ای از حامیان موسوی ساعتی پیش مسجد لولاگر را در خیابان آذربایجان تهران به آتش کشیدند. این افراد در تجمع بدون مجوز خود به تخریب‌ و غارت مغازه ها، آتش زدن خوردوهای مردم و بانک‌ها و حمله به عابران پرداختند.

سه ماه آموزش آشوب و جنگ مسلحانه
?? خرداد????، فارس: ? تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر تهران به ارتباط با گروهک تروریستی منافقین اعتراف کردند.
یکی از این منافقین گفت: من ? ماه در پادگان اشرف مقر گروهک منافقین در عراق بودم و در آنجا آموزش‌هایی مانند استفاده از سلاح، آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم.

حمله به دانشجویان با خالکوبی و زنجیر
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: در حالیکه سکوت صداوسیما و ابهامات درباره حمله نیروهای منتسب به بسیج به کوی دانشگاه تهران ادامه دارد، روایت شاهدان عینی و مجروحان این حادثه، گویای این واقعیت است که در بین نیروهای حمله کننده به کوی، افرادی با خالکوبی روی دستها و یا زنجیرِ آویخته به گردن دیده می شده اند.

ضرب و شتم شدید نیروهای بسیج در خیابان کارگر
?? خرداد????، وبلاگ خشونت سانسور شده: عصر دیروز حدود سیصد نفر از اغتشاشگران در حالی که علیه مسئولان نظام شعار می دادند به سمت نیروهای بسیج حمله کرده و دو تن از آن ها را به شدت مضروب کردند.

مجروح شدن دانشجوی دانشگاه امیرکبیر
? تیر ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: در تجمع غیرقانونی شنبه هفته جاری در خیابان آزادی، یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد. امیر داوود علمی در حالیکه برای جلوگیری از برخورد سنگ به ماشین های مردم آن ها را هدایت می نمود، ناگهان از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

در سعادت آباد چه گذشت؟
? تیر????، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک شاهد عینی، درباره حادثه تلخ اواخر روز ?? خرداد در سعادت آباد تهران، چنین می گوید: «دو نفر با ظاهر حزب اللهی، روی موتور بودند که حامیان موسوی به سمت آنها حمله کردند. یکی از آنها فقط کتک خورد ولی دیگری یک پایش زیر موتور گیر کرد و آنقدر با چماق و سنگ به سرش زدند که تمام کرد.»

?? ضربه چاقو
? تیر????، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک جانباز شیمیایی که در اغتشاشات اخیر تهران با ?? ضربه چاقو به شدت مجروح شده بود، جان سالم به در برد.

تعداد زیادی نارنجک صوتی در خانه عنصر سیاسی
?? تیر????، وبلاگ خشونت سانسور شده: یکی از افراد دستگیر شده پشت پرده اغتشاشات اخیر تهران “ع. ر” است که از چهره های شاخص یکی از جریانات سیاسی است. بر اساس اخبار دریافتی خشونت سانسور شده از مخاطبان وبلاگ، ماموران هنگام دستگیری این فرد تعداد زیادی نارنجک صوتی در خانه ی او کشف کرده اند.

یک دختر بچه در اثر حمله سبزهای اموی به کما رفت
? دی????، وبلاگ خشونت سانسور شده: در جریان حمله سبزهای اموی درظهر عاشورا در تهران، یک دختر بچه خردسال نیز به شدت مجروح شده و به کما رفته است. این دختربچه، به همراه پدر و مادر خود در مراسم عزاداری امام حسین شرکت کرده بود که از ناحیه شقیقه مورد اصابت پاره آجر قرار گرفت و دچار خونریزی شد.

روایت یک زن آسیب دیده از اوباشگری سبزهای اموی در عاشورای تهران
? دی????، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک خانم آسیب دیده در حوادث روز عاشورا تصریح کرد که فتنه گران در حالی که مرا می‌زدند می گفتند ما به دنبال حذف اسلام هستیم.
فاطمه احتسابی گفت: آنها در حالی که من را مزدور می خواندند بی وقفه به سر و صورت من می زدند و در ادامه تعدادی از آقایان نیز به آنها اضافه شدند و مرا به شدت مجروح کردند.

حمله لباس شخصی های سبز اموی به دانشگاه آزاد مشهد
? دی????، فارس: بعد از ظهر امروز چهارشنبه، تعدادی از طرفداران موسوی با شعارهای ساختارشکنانه در دانشگاه آزاد مشهد تجمع کردند. طرفداران موسوی که با حضور نیروهای حزب اللهی مواجه شده بودند برای ایجاد مظلوم‌نمایی و متشنج نشان دادن فضای دانشگاه، اقدام به خرد کردن شیشه‌های این دانشکده کردند.

حمله به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
? دی????، برنا: روز گذشته عده ای از لباس شخصی های فرقه سبز اموی در اقدامی هماهنگ به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده های اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه تهران هجوم برده و با ورود به دفتر با تکرار شعارهای توهین آمیز خود سعی در متشنج کردن فضای دانشگاه داشتند.

تعرض به مقدسات
?? دی????، رجانیوز: عده ای از دانشجویان حامی موسوی در دانشگاه شریف، در حالی که سایر دانشجویان به جمع میلیونی مردم معترض در خیابان آزادی پیوسته بودند، با استفاده از محیط خلوت دانشگاه، به خیمه عزاداری برپا شده در این دانشگاه هجوم برده و این خیمه را نیز به آتش کشیدند.

رفتار غیراخلاقی فتنه گران روز عاشورا
?? دی????، فارس: نماینده مردم محلات گفت: حجت الاسلام حسین امیری صبح عاشورا برای ایراد سخنرانی در یکی از مساجد نزدیک به دانشگاه شریف با اتوبوس‌های BRT عازم این مسجد شد. عده‌ای از عوامل جریان فتنه در حضور دیگر مسافران به فحاشی و تمسخر این روحانی پرداخته و در رفتاری غیر اخلاقی اقدام به نمایش عریان بخشی از اندام خود کرده و به مغازله و اعمال منافی عفت با یکدیگر پرداختند. آنها همچنین به ضرب‌و شتم این طلبه جوان در برابر دیدگان پسر ?? ساله وی پرداختند.

فرمانده یک پایگاه بسیج ترور شد
?? دی ????، وبلاگ خشونت سانسور شده: صبح پنجشنبه ?? دی ماه جاری، امیرحسام ذوالعلاء پس از اینکه با یک خودروی پژوی ??? مورد تعقیب قرار گرفت در اتوبان شیخ فضل الله نوری حدفاصل مرزداران-گیشا ترور شد و به شهادت رسید. متاسفانه با گذشت بیش از ده روز از این حادثه، صداوسیما، خبرگزاری ها و مطبوعات کشور هیچ گزارش و خبری در این مورد منتشر نکرده اند.

(به نقل از سایت تریبون)


کلمات کلیدی: انتخابات 88

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/1/21:: 8:50 صبح     |     () نظر
 
مسئولیت ما،

به نام خدا

 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛

بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛

ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم.

شهید غلامعلی پیچک


کلمات کلیدی: جمهوری اسلامی

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 89/1/16:: 8:59 صبح     |     () نظر
 
پیشرفت علمی ایران
ایران بیشترین رشد علمی؛ "اسرائیل" کمترین

گزارش یک موسسه پژوهشی-آماری معتبر کانادایی نشان می‌دهد که عربستان، رژیم صهیونیستی و کشور جنگ‌زده عراق کمترین رشد را طی 30 سال گذشته در خاورمیانه داشته‌اند.

به گزارش شبکه ایران،‌ گزارش موسسه تخصصی تحلیل اطلاعات "ساینس متریکس" کانادا در رابطه با رشد تولیدات علمی ایران، به رغم انعکاس گسترده در رسانه‌های بین‌المللی و برخی رسانه های داخلی، در اغلب رسانه‌های داخلی انعکاس کافی نداشت. شبکه ایران با نگاهی دوباره به گزارش مذکور، کوشیده است تا علاوه بر مطالب پیشین، اطلاعات مهم دیگری از این گزارش مهم را که بیان کننده رشد تولیدات علمی ایران در 30 سال گذشته، است، را ارایه کند.


* "سال 2010 را باید سال ایران نامید"

موسسه ساینس متریکس در این گزارش با تاکید بر اینکه نرخ رشد تولیدات علمی ایران بیش از هر کشور دیگری در جهان است، نوشت: سال 2010 را باید "سال ایران" نامید، نه "سال ببر" چینی‌ها.

گزارش تحلیلی این موسسه، پس از بررسی نرخ رشد تولیدات علمی جهان، بطور خاص به منطقه خاورمیانه می‌پردازد که رشد تولیدات علمی آن چهار برابر بیشتر از دیگر مناطق جهان بوده است.

ساینس‌متریکس در تحلیل وضعیت علمی خاورمیانه می‌نویسد: نکته قابل توجه در این منطقه آن است که رشد علمی آن، مدیون دو کشور ترکیه و ایران است که بیشترین نرخ تولیدات علمی را داشته‌اند. به طوری که نرخ رشد ترکیه 5.5 برابر و ایران 11 برابر بیشتر از متوسط دیگر کشورهای جهان بوده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی ساینس‌متریکس که با بررسی آمارهای 30 سال اخیر هر کشور به دست آمده، در منطقه خاورمیانه تنها عربستان، کشور جنگ‌زده عراق و رژیم صهیونیستی، رشدی پایین‌تر از متوسط جهانی داشته‌اند.

گزارش ساینس‌متریکس‌ ادامه می‌دهد: عراق در سال 1980 و با حمایت کشورهای غربی، به ایران حمله کرد و آغازگر یکی از شدیدترین جنگ‌های جهان پس از جنگ جهانی دوم شد.

این گزارش با اشاره به آنکه عراق بلافاصله پس از اتمام جنگ با ایران، به کویت حمله‌ور شد، می‌افزاید: بررسی نمودارها نشان می‌دهد که سه کشور ایران، کویت و عراق، پاسخ‌های کاملاً متفاوتی را به درگیری‌های نظامی خود نشان داده‌اند. به طوریکه دو کشور عراق و کویت همچنان به میزان رشد تولیدات علمی پیش از جنگ خود دست نیافته‌اند اما تولیدات علمی ایران حتی در زمان جنگ با عراق نیز رو به افزایش بوده و این رشد در دوران پس از جنگ به صورت تصاعدی افزایش یافته است.


نمودار رشد علمی ایران در 30 سال گذشته در سایت ساینس متریکس


* تحریم ایران، عاملی برای رشد بیشتر این کشور شد

ساینس‌متریکس با بیان اینکه در حقیقت ایران بیشتر از هر کشور دیگری در جهان، رشد علمی داشته است، ادامه داد: این در حالی است که عراق با داشتن مزیت‌های تکنولوژیکی و برخوردار بودن از جنگ‌افزارهای شیمیایی و در حالی که بیش از 10 کشور از آن حمایت می‌کردند، به ایران حمله کرد. اما با این وجود نیز نتوانست مانع از رشد علمی ایران شود.

بنابر این گزارش، رشد تولیدات علمی ایران در حوزه علم شیمی (اعم از شیمی تجزیه‌ای، پلیمرها و...)، مهندسی و فناوری، علوم بهداشتی، ریاضیات و فیزیک افزایش چشمگیری داشته و با نرخ رشد متوسط 12.9، بیش از هر کشور دیگری در دنیا توانسته در این حوزه‌ها پیشرفت کند.

ساینس‌متریکس در بخش پایانی گزارش خود به مقوله تاثیر سیاست‌ بر تحولات علمی کشورها پرداخته و می‌نویسد: مسائل سیاسی و سیاست‌های علمی تاثیر عمیقی بر سیستم علمی کشورها داشته است. بطوریکه رشد نجومی ایران را می‌توان در نتیجه واکنش این کشور به تحریم آن در زمان جنگ با عراق از سوی کشورهای غربی دانست. در حقیقت در آن زمان بسیاری از کشورها از عراق حمایت کردند و موجب شدند تا ایران در راستای توسعه علمی خود کوشش زیادی کند.


کلمات کلیدی: علم، ایران

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 88/12/24:: 9:20 صبح     |     () نظر
 
تشییع جنازه ی لیبرال دموکراسی

به نام خدا

 

 

 

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی: تمدن غرب، مردم، پیروزی، 22 بهمن

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 88/12/3:: 11:53 صبح     |     () نظر
 
دروغ که مالیات نداره

به نام خدا

شخصی می گفت ساعت 9:30روز 22 بهمن در میادان آزادی بود و عده ای کمی آنجا بودند و میدان هم پر بود از میز و صندلی با انواع کیک و شیرینی. با خدا پدر اینکی را بیامرزه که نگفت سکه هم مدن اورکت می دن 80هزار تومن پول می دن خب اگه می دن شما چرا نگرفتی؟!!!

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی: عکس، مردم، پیروزی

نوشته شده توسط سید محمد باقر اقایی 88/11/29:: 11:51 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
جلوه او
جاءالحق و زهق الباطل
آیت الله خامنه ای
آکادمی مطالعات ایرانی
اسلامیکا
اطلاعات حکمت و معرفت
المیزان
اندیشکده یقین
انجمن ایرانی تاریخ
انجمن منطق ایران
انجمن علمی - پژوهشی تاریخ
انجمن جامعه شناسی ایران
انجمن مطالعات تاریخ شفاهی ایران
انجمن زنان پژوهشگر تاریخ
بانک اطلاعات نشریات کشور
بنیاد دکتر محمود افشار
بنیاد دکتر فردید
بنیاد حکمت اسلامی ملاصدرا
بنیاد دائره المعارف اسلامی
بنیاد بوعلی سینا
بنیاد پژوهشهای اسلامی
بنیاد اندیشه اسلامی
بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی
بنیاد دکتر افشار
بنیاد دکتر حسابی
پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه
پایگاه تاریخی میر طاهر حسینی
پژوهشگاه علوم انسانی
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات
پژوهشکده تاریخ علم
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
پژوهشکده تحقیقات اسلامی
پژوهشکده باقرالعلوم(ع)
راهنمای فلسفه در اینترنت
دیوان شعرا
رضا داوری اردکانی
رحیم پور ازغدی
حجره طلبگی
دائره المعارف بزرگ اسلامی
کتابخانه تبیان
سایت علمی نخبگان جوان
دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران
فلسفه نو
کتابخانه دیجیتال نور
مجلات تخصصی نور
مجمع عالی حکمت اسلامی
مجله سمات
هم اندیشی
علم دینی
وبلاگ نویسان ارزشی
سایت تخصصی تاریخ اسلام
فلسفه و عرفان اسلامی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
علوم اجتماعی اسلامی ایرانی
کانون اندیشه جوان
تاریخ نوشت(دکتر عبدالله ناصری طاهری)
ترجمان
دکتر ابراهیم دینانی
دبیرخانه انجمن های علمی حوزه
دانشگاه و فرهنگ
دکتر مهاجرنیا
مرکز تحقیقات امام علی(ع)
مرکز اسناد انقلاب اسلامی
موسسه مطاعلات تاریخ معاصر ایران
موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
مرکزتحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) روابط
موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
عبرت پژوهی تاریخ
فرهنگ امروز
حکمت نوین اسلامی( خسروپناه)
علوم اجتماعی اسلامی ایرانی
فرهنگستان زبان و ادب پارسی
فرهنگستان علوم اسلامی قم
پژوهشگاه دانشهای بنیادین
طاقچه
چوک
فلسفه شریف
دکتر حسینعلی نوذری
دانشنامه جهان اسلام
بنیاد سمات
شورای گسترش زبان وادبیات فارسی
کنگره پیشگامان پیشرفت
فتوح اندیشه
فرزند ازادی
علی صفاری حائری
فلسفه علم هگل
کتابخانه ملی ایران
کتابخانه مجلس شورای اسلامی
مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی
موسسه شیعه شناسی
مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی
مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی
مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما
معرفت
موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
نقشه راه
Institute of Historical Research (IHR)
The Center for Teaching History with Technology
Islamicwisdom
socialhistory
social science reaserch network
jstor
ProQuest
آرشیو یادداشت‌ها